1. Niniejszy Regulamin jest wzorcem umownym i określa warunki, zasady oraz sposób świadczenia Usług przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika. Warunkiem świadczenia Usług jest przeczytanie i akceptacja postanowień Regulaminu.
2. Usługi świadczone są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Czasem właściwym dla Usługodawcy jest CET (Central European Time).
4. Regulamin obowiązuje od dnia 5 marca 2018r.
5. Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć w następujący sposób:
a) Administrator danych / Usługodawca / Producent - ANWIS sp. z o.o. z siedzibą ul. Smocza 16/18, 87-800 Włocławek, NIP: 5252588797, REGON: 147281670, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000513351, VII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, Sąd Rejonowy w Toruniu. Kapitał zakładowy 4 317 000,00 zł (wpłacony w całości),
b) Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem URL: https://quiz.modniewoknie.pl ,
c) Regulamin – niniejszy dokument,
d) Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika zgodnie z przepisami prawa oraz na zasadach określonych w Regulaminie,
e) Osoba trzecia – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej w rozumieniu przepisów prawa polskiego inna niż Użytkownik i Usługodawca,
f) Konsument – osoba fizyczna, która zawarła Umowę z Usługodawcą, niezwiązaną z prowadzoną przez tę osobą działalnością gospodarczą albo wykonywanym zawodem,
g) Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Konsument albo Firma, h) Polityka Prywatności – określa sposób komunikacji z Użytkownikiem, w tym politykę cookies i przesyłania informacji handlowych, stanowiąca załącznik nr 1 do Regulaminu,
i) Materiały – utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz.U. 2017 poz. 880),
j) Treści cyfrowe – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej,
k) Dane osobowe – dane pozwalające na zidentyfikowanie osoby fizycznej w sposób pośredni lub bezpośredni,
l) Siła wyższa – zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), na którego wystąpienie nie ma wpływu Usługodawca (np. pożar, wybuch, awaria zasilania, trzęsienie ziemi, powódź, oberwanie chmury, zamieszki, działania organów cywilnych lub wojskowych, wojna, akty terroryzmu (w tym cyberterroryzmu), cyberataki (np. DDOS), działania lub/i zaniechania operatorów sieci teleinformatycznych, inne zdarzenia losowe,
m) system teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego Użytkownika,
n) świadczenie usług drogą elektroniczną – wykonywanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub/i transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej,
o) cookies – niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer www i zapisywane po stronie przeglądarki Użytkownika,
p) adres e-mail – adres poczty elektronicznej (aktywny adres e-mail).
r) pomoc techniczna – pracownik Administratora świadczący wsparcie techniczne dla Użytkowników, z którym można skontaktować się za pomocą adresu email: witamy@modniewoknie.pl
1. Do prawidłowego działania Usług wymagany jest dostęp do Internetu z włączoną obsługa cookies w przeglądarce.
1. Użytkownik może korzystać z Usług jako „gość”. Usługodawca nie przewidział funkcjonalności związanych z usługą zakładania i utrzymania konta użytkownika w obrębie serwisu.
1. Usługodawca oświadcza, że treści opublikowane i materiały rozpowszechnione w Serwisie mają wyłącznie cel informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Uzyskanie oferty produktowej, oferty promocyjnej lub rabatu na ofertę możliwe jest dopiero po udzieleniu zgody na przesyłanie informacji handlowych.
2. Usługodawca świadczy trzy rodzaje Usług: a) Usługa nieodpłatnych quizów graficzno-tekstowych polegająca na udostępnieniu Użytkownikom pytań wraz z dwoma lub więcej odpowiedziami wraz z podsumowaniem ilości poprawnych odpowiedzi. b) Konkursy oparte na Usłudze wskazanej §4 ust. 2 pkt. a), których zasady określone są w oddzielnych regulaminach. c) Ankiety – zestawy pytań mających na celu poznanie opinii Użytkowników, których sumaryczne, anonimowe wyniki mogę być udostępnione w obrębie Serwisu i na profilu społecznościowym Facebook Administratora znajdującym się pod adresem https://facebook.com/modniewoknie
3. Usługi świadczone przez Usługodawcę są bezpłatne.
1. Użytkownik ma prawo do:
a) korzystania z Usług zgodnie z Regulaminem,
b) kierowania zapytań do działu pomocy technicznej lub/i wnoszenia reklamacji,
2. Użytkownik zobowiązuje się:
a) posługiwać się danymi lub/i danymi osobowymi, co do których ma pełne prawo posługiwania się (nie może naruszać praw osób trzecich),
b) uprzednio sprawdzić czy spełnia wymagania techniczne do korzystania z Usług,
c) nie korzystać z Usług w sposób zakłócający ich funkcjonowanie lub/i w sposób naruszający prawo,
d) nie powielać, nie modyfikować materiałów znajdujących się w Serwisie,
e) korzystać z Usług zgodnie z prawem, postanowieniami Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego. Zabrania się korzystania z Usług w celu prowadzenia działalności terrorystycznej, sabotażowej bądź innej działalności przestępczej jak i dokonywania jakichkolwiek naruszeń prawa oraz popełniania deliktów,
f) nie podejmować jakichkolwiek działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami, a także naruszających dobra osobiste innych Użytkowników, osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy albo innych Użytkowników lub osób trzecich,
h) nie generować nadmiernego lub nieproporcjonalnego obciążenia łącz i innej infrastruktury, w oparciu o którą dostępne są Usługi,
i) nie wykorzystywać zautomatyzowanych programów do zbierania informacji w Serwisie.
3. Prawa i obowiązki przysługujące Użytkownikowi nie mogą być przeniesione na innych Użytkowników lub/i osoby trzecie. Usługodawca jest wyłącznym podmiotem uprawnionym do świadczenia Usług na rzecz Użytkownika.
4. Zabronione jest wykorzystywanie materiałów lub informacji chronionych prawem, jak również naruszanie jakichkolwiek praw Usługodawcy, Użytkowników lub osób trzecich.
1. Usługodawca ma prawo do:
a) informowania Użytkowników przy użyciu systemu teleinformatycznego o nowych funkcjonalnościach Usług zgodnie z Polityką Prywatności,
b) pytania Użytkowników o ogólną opinię i poziom zadowolenia korzystania z Usług lub pomocy technicznej. Opinie mogą być zbierane w formie pytań lub krótkich ankiet widocznych po zalogowaniu lub być przesyłane e-mailem,
c) badania sposobu korzystania z Usług przez Użytkowników poprzez wykorzystywanie cookies, zbieranie informacji na temat korzystania przez nich z Usług (np. statystyki) jak i przekazywania informacji w ramach targetowania reklam w Internecie zgodnie z Polityką Prywatności,
d) według własnego uznania zmienić funkcjonalności lub wygląd Serwisu, jeżeli nie powoduje to obniżenia jakości realizowanych Usług na rzecz Użytkownika lub nie wpływa na prawa Użytkownika w zakresie ochrony danych osobowych,
3. Usługodawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby zapewnić należyte świadczenie Usług w sposób stały i nieprzerywany.
4. Usługodawca zastrzega możliwość czasowej niedostępności całości bądź części Serwisu, w tym Usług z przyczyn technicznych, w szczególności związanych z konserwacją lub wprowadzaniem zmian. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby ta niedostępność była możliwie najmniej uciążliwa dla Użytkownika.
5. Usługodawca może podejmować inne czynności i działania na zasadach określonych w Regulaminie.
1. Użytkownik korzysta na własne ryzyko i odpowiedzialność z Serwisu, w tym Usług. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za swoje działania i zaniechania.
2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
a) materiały, dane, w tym dane osobowe podane przez Użytkownika,
b) niepoprawnie wpisane dane przez Użytkownika,
c) brak dostępu do sieci Internet albo ograniczenia w jego dostępności,
d) ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do Użytkownika lub osób trzecich, które stanowią podstawę do korzystania z Usług,
e) poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Użytkownika, które spowodowane zostały na skutek jego działań jego zaniechań, w szczególności poprzez nieprawidłowe korzystanie z Usług,
f) poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Użytkownika, które spowodowane zostały na skutek zaistnienia siły wyższej,
g) poniesione szkody jak i utracone korzyści przez osobę trzecią na skutek działań lub zaniechań Użytkownika,
h) poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Użytkownika, na skutek przekazania danych osobowych Użytkownika podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa do ich przetwarzania,
i) hiperłącza odsyłające do stron internetowych osób trzecich. Strony te należą i są zarządzane przez ich administratorów bądź odpowiednio usługodawców. Usługodawca nie odpowiada za dostępność oraz jakość tych stron.
3. Usługodawca nie weryfikuje danych Użytkowników.
4. Usługodawca odpowiada wyłącznie za własne zobowiązania.
1. Reklamacje prosimy składać, w terminie 30 dni od dnia odnotowania szkody drogą elektroniczną na adres e-mail: witamy@modniewoknie.pl lub pisemnie na adres siedziby. W zgłoszeniu należy wskazać:
a) adres e-mail podany w Serwisie),
b) możliwie dokładny opis nieprawidłowości (uwzględniając czas i miejsce wystąpienia),
c) ewentualne wskazanie sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.
2. Rozpatrzenie reklamacji następuje w najszybszym możliwym terminie, nie dłuższym niż 14 dni.
3. Za dzień wniesienia reklamacji przyjmuje się dzień wpływu do Usługodawcy zgłoszenia reklamacyjnego.
1. W obrębie Serwisu używany jest bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji SSL.
2. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są:
a) zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej,
b) zgodnie z Polityką Prywatności,
c) w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy o utrzymanie dostępu do Konta, zmiany bądź jej rozwiązania lub/i prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną,
d) w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora danych, a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą.
3. Zakres danych jakie mogą być przetwarzane o Użytkowniku wskazany jest w Polityce Prywatności.
4. Użytkownik ma prawo wglądu do przetwarzanych danych osobowych jak również prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
5. Administrator Danych zastrzega, że w przypadku cofnięcia zgody będzie przechowywał dane osobowe Użytkownika i historię związaną ze sposobem korzystania z Usług przez Użytkownika Usługodawca w zakresie i celu niezbędnym na potrzeby ewentualnych, przyszłych roszczeń pomiędzy stronami Umowy bądź w związku z przepisami prawa, do których przestrzegania jest zobligowany. Okres ten wynosi do 10 lat (przetwarzanie w celu wtórnym).
6. Administrator Danych zastrzega sobie prawo do udostępniania danych osobowych Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa organom ścigania, urzędom, sądom lub innym podmiotom upoważnionym do takiego udostępnienia na podstawie przepisów prawa w zakresie i celu wymaganym przez te podmioty i przepisy prawa.
1. Wszelkie prawa do Serwisu i marki „Anwis” należą do Usługodawcy.
2. Zabrania się korzystania z Serwisu, w tym Usług i materiałów w sposób naruszający uprawnienia Usługodawcy, innych Użytkowników lub/i osób trzecich. W przypadku odnotowania naruszenia prawa własności intelektualnej, właściciel praw podejmie odpowiednie kroki prawne skierowane wobec naruszyciela.
3. Oznaczenie „Modnie w oknie” w formie słownej oraz graficznej identyfikuje Serwis Usługodawcy, który funkcjonuje w obrocie gospodarczym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Zabronione jest rozpowszechnianie bez pisemnej zgody Usługodawcy jakichkolwiek elementów Serwisu, w tym w szczególności zawartości jako zrzuty ekranu. Nie wolno usuwać, zakrywać, uniemożliwiać odczytanie znaków towarowych, informacji o prawach autorskich lub innych oznaczeń dotyczących praw własności intelektualnych. Zabronione jest także wszelkie kopiowanie, obrót, rozpowszechnianie, modyfikacja zawartości jak i Usług, w tym tworzenie dzieł zależnych wykorzystywanych bez uprzedniej pisemnej zgody właściciela prawa.
1. Usługodawca udostępnia treść Regulaminu przed rozpoczęciem świadczenia Usług oraz wysyła treść Regulaminu za pomocą trwałego nośnika. Regulamin może zostać okazany także w inny sposób, na indywidualne żądanie osoby, jeżeli ma ona problemy z wyświetleniem bądź przeczytaniem Regulaminu. W tym celu należy skontaktować się z działem pomocy technicznej.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Każdy dokument oznaczony jest datą, od której obowiązują jego postanowienia.
3. O każdej, istotnej zmianie warunków Umowy, Użytkownik zostanie poinformowany na co najmniej 14-dni przed planowanym wejściem w życie nowego regulaminu. Usługodawca prześle stosowną wiadomość na adres e-mail Użytkownika i może przesłać dodatkowe powiadomienie w Koncie.
4. Zmiana zakresu lub/i rodzaju Usług nie naruszająca Regulaminu i nie prowadząca do pogorszenia praw lub obowiązków Użytkownika nie stanowi istotnej zmiany warunków świadczenia Usług.
5. W przypadku odnotowania przez osobę trzecią naruszenia prawa jest ona zobowiązana do kontaktu z działem pomocy technicznej i przesłania wiarygodnej wiadomości lub urzędowego zawiadomienia o bezprawnym charakterze udostępnionych danych, w tym danych osobowych przez Użytkownika.
6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego lub/i przepisy właściwe dla miejsca zamieszkania prawa Konsumenta.
7. W razie zmiany lub/i unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.
8. Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
9. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Firmą będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.